Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Awaryjność 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
garenge
Gość






PostWysłany: Pon 22:00, 20 Kwi 2009  

Siema. Chcę kupić rmx na manstonie replice. Jak z awaryjnością, właściwościami jezdnymi i częściami??
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 0:14, 21 Kwi 2009  

Z tłokiem do szlifu to raczej nie ma problemu w razie potrzeby, bo praktycznie wszędzie dostaniesz. Co do awaryjności to ja miałem seryjny cylek, ale podstawowa sprawa to jest to czy cylek został razem z wałem wymieniony, bo jeśli nie to raczej nie można poddawać takiemu katowaniu jak ze wzmocnionym wałem. Z częściami do rmx'a nie ma jakiegoś wielkiego problemu bo można kupować części również od rg80 niektóre bo mają podobne silniki. Mój rmx przez prawie trzy lata użytkowania nigdy nie zmusił mnie do pchania go (z wyjątkiem skończenia się benzyny). Jeździłem nim codziennie do szkoły. Ogólnie jest to taki sprzęt, że jak masz go zadbanego to nie ma żadnych problemów. Jedyne sprawy to rzeczy eksploatacyjne typu klocki, łańcuch i zębatki. A co do właściwości jezdnych to ja bym nigdy nie kupił np jakiejś tzr'ki bo coś takiego jest dużo wygodniejsze i ma więcej zastosowań.

Ps. A chcesz tego z allegro brać?/


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Wto 0:18, 21 Kwi 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garenge
Gość






PostWysłany: Wto 11:21, 21 Kwi 2009  

Ja już go mam zaklepanego i jade po niego, ale pytam się tak. Do manstona jak z tłokiem?
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 15:48, 21 Kwi 2009  

no bo jak robisz szlif to musisz wymienić tłok, myślę że nie powinno być problemu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
garenge
Gość






PostWysłany: Wto 22:08, 21 Kwi 2009  

Nie zrozumiałeś mnie. Czy do cylka alu musi być jakiś specialny pierścień albo tłok?

PS Tak na marginesie to cylków aluminiowych się nie poddaje szlifowi ;]
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 23:52, 21 Kwi 2009  

Możliwe, nie orientuje się z czego jest zrobiony ten cylek, najlepiej żebyś zapytał się jakiegoś mechanika, albo sprzedawcy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin