Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
mechanik suzuki 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
kondzio84
Pieszy



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 18:58, 26 Cze 2012  

Witam panowie w moim rmx-ie mam do wymiany łożyska na wale ale nie chcę się za to brać sam bo to trochę skomplikowane i stąd moje pytanie czy może ma ktoś namiary na dobrego mechanika w świętokrzyskim a dokładniej ok.Ostrowca świętokrzyskiego. z góry dzięki za pomoc

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Wto 21:49, 26 Cze 2012  

Z takie rzeczy to raczej googluj. Mechanik weźmie z 600zł za robociznę jak nie lepiej. Jak nie umiesz to ja bym na twoim miejscu do jakiegoś speca od WSK zaniósł Wink.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 23:04, 26 Cze 2012  

tylko speca który cos ogarnia a nie takiego co jest wiejskim pomiotem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kondzio84
Pieszy



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:25, 27 Cze 2012  

ogólnie to naprawiam sam przy motorach takie drobne rzeczy typu wymiana cylindra tłoka czy pierścieni itp. i, no i może z tym też dałbym sobie rade ale trochę obawiam się że poknocę coś przy składaniu wału i wtedy będzie lipa. no chyba że nie jest to takie wcale trudne co?

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 22:38, 27 Cze 2012  

ano nie jest wcale takie trodnie Smile
napisalem gdzies na forum jak sie za to zabrać wiec jak masz sciagacz do magneta to nie masz problemu w rozebraniu Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GAMER
Motórzysta



Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Czw 15:38, 28 Cze 2012  

Uważaj na takich normalnych mechaników którzy tylko tym się trudnią bo mnie na 800zł skosił, a koledze za rozpoławianie silnika w dt80 powiedział chyba 300zl.
ale mimo wysokiej ceny nie narzekam bo juz 2 rok i silnik cyka, po kilku dniach po padpąpowaniu od pierwszego odpala.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kondzio84
Pieszy



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pią 9:06, 29 Cze 2012  

Ok dzięki za odpowiedzi chyba wezmę się za to sam powoli.Ale jeszcze poradźcie mi jedno czy wymieniać od razu łożysko na korbowodzie no bo skoro będę rozbierał to chyba warto wymienić. podrzućcie mi parę porad jak się do tego zabrać. pzdr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 13:34, 29 Cze 2012  

a wiec tak wymień łozyska i uszczelniacze bo po co pozniej ejszcze raz robić, ja od siebie polecam
[link widoczny dla zalogowanych]
mam te same ale ja wzielem sobie luz c4, i w porownaniu do łozysk z metalowym koszykiem są cichsze

Co do rozbierania to musisz odkrecic magneto i je sciagnac, pozniej cewki, sprzegło, tryby w wału,
jak juz rozkrecisz to musisz połozyć silnik na jakichś kawałkach drewna zeby nie opierał sie na wale i nóżce od zmiany biegow bo na tej stronie zostanie ci skrzynia,

jak jeszcze jakies pytania to pisz na gg 35494984


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Pią 14:57, 29 Cze 2012  

Świrus ale to są wysoko obrotowe silniki zacznijmy od tego że łożysko musi tez mieć luz w przypadku suzuki to C4 a nie C3 po za tym na ile to jest obrotów przygotowane a ile ma suzuki ja bym na twoim miejscu poszukał na allegro na pewno są jakieś dedykowane Wink.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Pią 18:58, 29 Cze 2012  

Sorry mój błąd luz jest dobry C4 ,ale nadal mi się wydaje że powinieneś kupić tak jak ja mówię Wink.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 23:54, 29 Cze 2012  

no własnie one sa do 20k, a te "dedykowane" ją na stalowym koszyku...
luz czy c3 czy c4 oba bedą ok, ja wzielem c4 bo mam zamiar dłubnąć silnik Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kondzio84
Pieszy



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Sob 8:35, 30 Cze 2012  

Ok dzięki za porady.Biorę się powoli za rozbieranie.Jak czegoś nie będę wiedział to będę pisał. pzdr.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kondzio84
Pieszy



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:02, 05 Lip 2012  

Witam panowie dzisiaj rozebrałem silnik no i tak jak przypuszczałem łożyska wału wywalone no i cylinder też do wymiany bo tak się już zł€żył że masakra ( a był założony airsal 70cc) ale założę ten stary oryginalny. a teraz moje pytanie potrzebuje sporo części bo jak już rozebrałem silnik to warto powymieniać. a mianowicie tarcze sprzęgłowe, tłok bo chciałbym zrobić szlif tej 50-tce,łożyska i uszczelniacze wału. a moje pytanie jest takie gdzie takie części najlepiej kupić bo na allegro to prawie nic nie ma????

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 23:23, 05 Lip 2012  

łozysta to 6204 wymiary uszczelniaczy nie pamietam,

co do tarcz to teraz faktycznie jakis przestoj bo niedawno bylo dosc duzo tarcz sprzeglowych, i innych pierdół


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kondzio84
Pieszy



Dołączył: 24 Lip 2011
Posty: 31
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:30, 08 Lip 2012  

Panowie mam jeszcze taki problem nie mogę nigdzie znaleźć uszczelniaczy na wał do mojego suzuki. Może wie ktoś gdzie ich dostać albo jakie są wymiary to dopasowałbym sobie od czegoś innego.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2  Następny
Strona 1 z 2
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin