Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Nie 11:36, 25 Kwi 2010 |
|
|
kubakubus223 napisał: | Witam.
Ja mam podobny problem tylko że nie ma mocy od 4 do 6 biegu.A od 1-3 zbiera się ładnie.Szlif był robiony.Dotarty jest. Pali za kopem.
Nie wiem na czym problem polega? |
Do tej sprawy jeszcze ewentualnie może być kwestia opony, nie wsadziłeś jakiejś krowy kostki do tyłu? Bo wiadomo że na szosowej na lepiej pójdzie, no jak pisali z tym powietrzem, ale wydaje mi się że to raczej nie będzie to, jeśli masz tą gumę doprowadzającą powietrze do gaźnika uszkodzoną to mógł załapać piach do cylindra i wtedy zostaje kolejny szlif. Ewentualnie czy gaźnik jakiegoś syfu nie złapał.
Co do rappo jeszcze też możesz sprawdzić jak wygląda gaźnik w środku, czy nie załapał jakiegoś syfu, ale myślę że to kwestia szlifu będzie raczej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
kubakubus223
Rowerzysta
Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Sob 16:25, 01 Maj 2010 |
|
|
Już doszłem do tego co było problemem.Troszkę zwiększyłem mu dawkę paliwa i podregulowałem.Na tyle mam kostkę i tylko na 6 nie chce jechać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Karpio
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Czw 21:31, 17 Cze 2010 |
|
|
Kolega ma taki problem , może byście coś doradzili ?
Cytuje :" Jak ktoś powie mi o co kaman to jest zajebisty! Pod remixem po kilku stopalach pojawiła się plamka beny, po czym moto przestało reagować na gaz i zgasło. Jakoś dotarłem do domu i myślałem że jutro będzie git. No nic schodzę a tam odpala na dotyk na ssaniu, wyłączam ssanie spadają obroty ja mu daje gaz i się zalewa...
No więc tak sprawdziłem świece, gaźnik i filtr powietrza. Wszystko wg. mnie git. A 2 pytanko czy to normalne że tak dymi się z cyla po wyciągnięciu świecy? Moto chodziło z 1.5 minuty max a wydech ciepły i spod świecy dyyym. O co chodzi bo już nie mam sił na nią..."
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Karpio dnia Czw 21:32, 17 Cze 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 21:37, 17 Cze 2010 |
|
|
Mistrzu, sprawdzałeś zaworek iglicowy w gaźniku? Bo objawy miałem podobne.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 21:46, 17 Cze 2010 |
|
|
Kajtek napisał: | Mistrzu, sprawdzałeś zaworek iglicowy w gaźniku? Bo objawy miałem podobne. |
Też tak myślę, tylko to przeważnie jeśli cały czas cieknie benzyna z gaźnika(zaworek ten zamyka dopływ paliwa gdy ślimak osiągnie odpowiedni poziom paliwa w gaźniku, a ten zaworek lubi sobie wypaść szczególnie gdy się coś przy gaźniku grzebie)
A co do kopcenia z cilindra, to błąd nr jeden to (jeśli dobrze rozumiem) że na ciepłym cylindrze odkręcacie świecę, a tak można szybko gwint załatwić, wydaje mi się że jak się zalewa to tak może być, bo nie zdąży wszystkiego przepalić, a temperatura mieszanki jest jeszcze dość duża.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 22:35, 17 Cze 2010 |
|
|
Otóż to. Jak szalejesz na gumie, to kto wie, czy ten zaworek, wcześniej już lekko wytrącony ze swojego miejsca, nie wypada bardziej. Pamiętam, że miałem podobnie, naprawdę ale zaworka nie dobierzesz raczej nowego jeśli jest zdupiony, chyba że gdzieś wygrzebiesz. Tak to czeka Cię inny gaźnik.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Karpio
Motórzysta
Dołączył: 23 Mar 2009
Posty: 164
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Chełm
|
Wysłany: Sob 10:57, 19 Cze 2010 |
|
|
Dzięki za rady , to bede musiał kumplowi o tym powiedzieć .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Śro 21:39, 23 Cze 2010 |
|
|
Panowie. A czy rozwalony gwint na króćcu ssącym powoduje duże zamieszanie? Bo silnik mi chyba umarł, a nie mogę odkręcić głowicy i tak sobie myślę, czy to to może być powodem nie odpalania. Bo gaźnik sprawdzałem, elektrykę i iskrę i wszystko jest ok, drożność wydechu również. No i nie bardzo wiem co jest grane :/
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 0:17, 24 Cze 2010 |
|
|
coś tam może robić, bo może powietrze łapać fałszywe
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Czw 15:20, 24 Cze 2010 |
|
|
Ale żeby aż tak, że teraz nie da się odpalić?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Arni
Administrator
Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/5 Skąd: Wielkopolska
|
Wysłany: Czw 23:43, 24 Cze 2010 |
|
|
chyba że chwycił coś w cylinder i się zatarł, ciężko powiedzieć by trzeba to widzieć i słyszeć.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kajtek
Administrator Junior
Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/5
|
Wysłany: Pią 12:43, 25 Cze 2010 |
|
|
Nie usłyszysz, bo nie odpala. Ale myślę, że cylinder do szlifu i tłok do wymiany. Tylko kurna, u mnie w okolicy nie ma się komu tym zająć :/
Zresztą... dodałem w temacie "części do rmxa" i tym mam zamiar się zająć
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|