Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
POMOCY dla mnie i dla wielu innych :P 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 16:52, 03 Lut 2008  

To ciekawe, myślałem o wstawieniu cylindra od rg 80 do rmx'a. To chyba będzie podobny efekt.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarekszwabi
Pieszy



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy dwór mazowiecki

PostWysłany: Nie 19:24, 03 Lut 2008  

Inny rozstaw szpilek i cylinder jest wyzszy od rg bo tłok ma wiekszy skok i dzięki temu jest wyzszy moment obrotowy
Lepiej kupić cały silnik, ja za swój dałem 500zł ale był w stanie igła i mam kupe częsci ze starego

I zapraszam na polskajazda.pl tam jest mój rmx z silnikiem 80 cc


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez jarekszwabi dnia Nie 19:31, 03 Lut 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pon 13:13, 04 Lut 2008  

Ja mam igłę ale 50ccm kupiłem go przy stanie licznika 3600 i nie katuję go za mocno(tylko trochę;dWink. Fajnie że przechwyciłem kogoś kto zna się dość dobrze na tych silnikach, bo może się obędziemy bez tych schematów silnika.
Dlatego jeśli znacie kogoś kto ma RmX'a to zapraszajcie go do naszego forum, mi zostało jeszcze kilku z [link widoczny dla zalogowanych]


Coś mi się zaczęło dziać, głównie po myciu. Nie wiem czy woda nie dostaje się na cewkę zapłonową, bo czasami strzela z zapłonu i przerywa na wysokich obrotach. Zastanawiam się czy woda na cewce zapłonowej może powodować coś takiego. Chcę rozkręcić pokrywę i zobaczyć co się dzieje. Macie jakieś pomysły?? Pozdro


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Pon 16:19, 11 Lut 2008, w całości zmieniany 3 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarekszwabi
Pieszy



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy dwór mazowiecki

PostWysłany: Nie 13:51, 10 Lut 2008  

którą pokrywe chcesz zdjąć???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GrzesRMX
Administrator



Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Józefów

PostWysłany: Nie 14:43, 10 Lut 2008  

Miałem bardzo podobną sytuacje. W moim przypadku woda dostawała się do fajki ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarekszwabi
Pieszy



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy dwór mazowiecki

PostWysłany: Nie 15:12, 10 Lut 2008  

A dokładniej pod zbiornikiem jest cewka zapłonowa więc najlepiej jest zdjąć zbiornik i wykręcić przewód z fajki i z cewki,dokładnie oczyścić i wkręcając w cewke i fajke posmatować ścianki silikonem i wtedy nawet ktopla wody sie nie dostanie.
A i to samo mzna zrobić przy świecy to wtedy nie bedzie mozlwości zeby przetywał

A jeśli ci chodziłe o zdjęcie pokrywy z silnika tej po stronie koła zamachowego to tam nawet jak by sie dostała woda to nie ma prawa sie nic dziać bo tam jest niskie napięcie około 12v a cewka która jestpod zbiornikiem przetwaza na 15000-30000tyś volt wiec jedynie tam moga powstać przebićia

Mam nadzieje ze juz jest wszysto jasne
Pozdro


Post został pochwalony 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pon 16:29, 11 Lut 2008  

Dużo myślałem, co może być tego przyczyną. Z kolegą doszliśmy do wniosku, że to może woda w paliwie, bo mam uszkodzoną tą gumę filtr powietrza-gaźnik, więc zajrzałem do gaźnika, ale był czysty. Stojąc na światłach usłyszałem przepięcie w silniku. Po dojechaniu do domu szukałem jego źródła na włączonym silniku. Okazało się że przepięcie występuje w miejscu styku fajki ze świecą, wyjąłem i włożyłem fajkę drugi raz i już jest ok. Dziwne, że nie wpadłem na to wcześniej, chociaż niedawno musiałem wymienić przewód świecy właśnie przez taki sam problem. Dzięki temu przepięciu wpadłem, co było przyczyną, ale mimo wszystko dzięki za radę, bo gdyby nie to, to pewnie bym nie wpadł co może być przyczyną. Pozdro

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarekszwabi
Pieszy



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy dwór mazowiecki

PostWysłany: Pon 19:22, 11 Lut 2008  

To radze ci wymienić ta gumę bo silnik zaciąga kurz i wycierają sie perścienie tłokowe

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pon 21:13, 11 Lut 2008  

Już dawno chciałem to zrobić, ale ciężko to gdzieś dostać. Na razie mam dobrze uszczelnione taśmą izolacyjną.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarekszwabi
Pieszy



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy dwór mazowiecki

PostWysłany: Pon 21:28, 11 Lut 2008  

Wszystkie części dostaniesz w suzuki jaskołowski w warszawie , ja za słizg łańcucha którego nigdzie nie mogłem dostac kupiłem za 30zł ale tylko niektóre części są tanie i wydaje mi sie ze ta guma tez bedzie tyle kosztować. ale jest jeden problem trzeba do nich dwa razy jeżdzić bo raz zapłacic i zamówic a drugi odebrać

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 22:04, 12 Lut 2008  

No dla mnie to jest duży problem bo mam kupę kilometrów do Wawy. Ale bliżej mnie podobno w Kaliszu jest to może wlecę z kumplem w weekend, bo kolega jedzie odblokować Tzr do salonu Yamahy;] tylko że on do Ostrowa, a to 25 km wcześniej;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 0:17, 19 Lut 2008  

Znów zaczął mi przerywać i ledwo do szkoły dojechałem, a z powrotem to już musiałem prowadzić. Zrobiłem tak jak pisał jarek z tym rozebraniem baku, bo doszedłem do wniosku, że jak wymieniałem kabel ten od fajki to widocznie za słabo go wkręciłem. Więc wykręciłem tą chyba cewkę co jest pod zbiornikiem, wysuszyłem założyłem kabel bardzo mocno dokręcając i mocno zaizolowałem taśmą. Tak samo zrobiłem z końcówką od strony fajki i na razie pali dobrze. Zobaczę jak będzie jutro w trasie, ale podejrzewam, że nie może być już więcej problemów. Pozdro i PISZCIE COŚ!!!!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarekszwabi
Pieszy



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy dwór mazowiecki

PostWysłany: Czw 4:01, 21 Lut 2008  

Jak nie pomoze to spróbuj wymienić jeszcze świece zapłonową to powinno być juz dobrze.
a tak wogole to która godzina i wszyscy pewnie śpiom a ja ide do roboty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 18:00, 21 Lut 2008  

Świece mam dobrą wymieniałem w połowie zeszłego sezonu i oglądałem ją jest OK. Nie zdążyłem napisać, bo cały czas jeżdżę, że już jest dobrze wykąpałem go i nie przerywa;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
jarekszwabi
Pieszy



Dołączył: 03 Lut 2008
Posty: 39
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy dwór mazowiecki

PostWysłany: Pią 19:56, 22 Lut 2008  

A ja jeszcze w swoim przed sezonem musze zdjąć cylinder i zanieśc go do splanowania bo za głęboko jest wciśnięta tuleja i powoli spaliny przedostają sie do wody

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 2 z 5
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin