Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Wyciek oleju z silnika(spod skrzyni) 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 15:34, 07 Mar 2010  

z silnika na wyskości śruby do spuszczania oleju kapie olej. nie są to duże ilości, przez noc po zalaniu do pełna(850ml), nagromadziło sie może 15 ml, ale i tak nie powinno to miec miejsca. Mam pytanie, czy pomiedzy obiema połówkami silnika( tam gdzie skrzynia biegów) powinna być jakaś uszczelka ? ze schematów nie widać tam takowej. wyciek według mnie może być też spowodowany, tym, ze śruba która łączy połówki w tamtym miejsu wyrobiła gwint, co prawda łapie ale przy dokręcaniu z małą siłą, potem sie przekręca. Da sie to jakoś naprawić ? szpara przez którą sączy sie olej, ma około 0,2-0,3 mm szerokości, bo gołym okiem jej zupełnie nie widać. po wytarciu, jednak i odczekaniu dziesięciu minut znów pojawia sie olej. Dodam, ze motor to suzuki ts 50, lecz chłodzony cieczą, a więc silnik jest identyczny jak w rmxie. Suzuki stało przez 8 lat z silnikiem rozłożonym, lecz nie rozpoławianym. Osoba która go rozkładała próbowała go rozpołowić (widać ślady) lecz nie zrobiła tego. Z góry dziękuje za pomoc, jestem jak widać nowy Wink
Powrót do góry
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:12, 07 Mar 2010  

Musiałbyś ponownie nagwintować to miejsce, uszczelka między karterami jest na 100%, bo to jest jedna z głównych uszczelek. Możesz dla spokoju pojechać do silikonem i może problem ustanie, jeśli nie, to załatw sobie spawanie i po problemie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 15:35, 09 Mar 2010  

trzeba by nagwintować od nowa tylko raczej do tego musiałby być silnik rozkręcony, no i sprawdzić tą uszczelkę, ewentualnie zamówić nową

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
stanrol
Pieszy



Dołączył: 30 Gru 2008
Posty: 14
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 18:49, 21 Mar 2010  

Kolego sprawdź czy przypadkiem nie leci ci z czujnika luzu, ja przynajmniej miałem tak.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 23:50, 31 Mar 2010  

No więc jutro postanowiłem, jako, że cały dzień będzie wolny, zrobić ten cieknący olej. Niestety pojawił się następny problem, silnik nie łapie wysokich obrotów, bo nie dochodzi mu wystarczająca ilość benzyny, z gaźnika. Ciągnie wysokoie obroty, tylko wtedy, gdy psika sie w gaźnik/ filtr powietrza samostartem. na niskich obrotach sie jako tako utrzymuje. Następnym problemem jest coś co ,,strzela " w silniku. Dzieję się to także na wysokich obrotach. Jest to coś takiego, jakby wyskoie napięcie przeskakiwało, lub strzelało, lecz powoduje to na 99% coś w silniku, dlatego mam pytanie czy ktoś miał coś podobnego już z takim charakterystycznym strzelaniem, jak gdyby częśc jakaś zawadzała o inną część? Z góry dziękuję za odpowiedzi i proszę o sugestie, co może być nie tak.

Przy okazji mam pytanie, czy ktoś może posiada książkę serwisową na komputerze do rmxa ? Mimo że posiadam suzuki ts, to i tak bardzo by mi to pomogło.
Powrót do góry
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 11:21, 01 Kwi 2010  

Nagraj film, bo z opisu to trudno jednak zdiagnozować cokolwiek Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pią 3:34, 02 Kwi 2010  

myślę że byś musiał wyregulować gaźnik dobrze, ja mam podobnie w sv, ale w moim na regulacji gaźnika(którego nie ma) się nie skończy a strzela z wydechu nieźle bo za duzo benzyny dostaje
Ps, albo przewód od wysokiego napięcia jest dziurawy i mu napięcie ucieka


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Pią 3:35, 02 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Strona 1 z 1
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin