Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Moc Twojego RMX'a 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Sondy
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  

Czy braknie Ci mocy w Twoim RMX'sie ?
Tak
67%
 67%  [ 23 ]
Nie
32%
 32%  [ 11 ]
Wszystkich Głosów : 34

Autor
Wiadomość
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 14:37, 17 Maj 2009  

Też korzystam z dozownika i leję troszkę do benzyny. Skopci jak skopci, ale będzie miał dobre smarowanie Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 16:44, 17 Maj 2009  

kubakubus223 napisał:
A wydał byś te pare stówek na nowy cylek??? Mi nie kopci sam robie mieszanke i nic nie muli sie...

Jak ktoś leje normalny olej i wszystko robi na bieżąco to nie ma problemu zatarcia silnika, jak bym miał cylek 70'tkę to może bym wlewał trochę bo to jednak już trochę większe przeciążenia. A jak by dozownik był zbędny i nie spełniał swojego zadania to by go nie było i by się lało olej jak do simsona.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kubakubus223
Rowerzysta



Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 8:07, 26 Maj 2009  

A jak bym robił 80-tke to muszę mieć wał od 80...
Pasował by taki [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 16:11, 26 Maj 2009  

Jak chcesz robić 80tkę to prościej kupić cały silnik od RG 80 i wykonać jego remont dla własnej pewności, bo nigdy nie wiadomo czy takie silniki są sprawne do końca Wink wychodzi taniej. Poza tym nie widziałem kitu tuningowego 80tki, co najwyżej 70tkę.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kubakubus223
Rowerzysta



Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 19:54, 26 Maj 2009  

No chodzi mi o 70 tkę Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kubakubus223
Rowerzysta



Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 15:07, 27 Maj 2009  

To pasował by ten wał??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:43, 27 Maj 2009  

Chodzić będzie, ale dużo szybciej padnie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kubakubus223
Rowerzysta



Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 20:53, 27 Maj 2009  

Acha...To najlepiej bylo by kupić w dobrym stanie silnik od RG 80 ??? Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 21:33, 27 Maj 2009  

To Ci cały czas tłumaczę. Wink

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 0:52, 28 Maj 2009  

Jest to najprostsza możliwa opcja, bo silniki są bardzo podobne poza tym, że biegi masz odwrotnie i że ciągnie bardziej od dołu

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kubakubus223
Rowerzysta



Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 10:53, 28 Maj 2009  

A osiągi???

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 15:07, 28 Maj 2009  

Przy normalnych przełożeniach leci około 95 km/h no i więcej mocy (wyrywa i podbija na koło).

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
kubakubus223
Rowerzysta



Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:08, 28 Maj 2009  

Ja chcem na przyszły sezon zrobic Smile To sie zobaczy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 21:18, 28 Maj 2009  

Od razu mówię, że tak najprościej stunigować ten motor. A poza tym części do RG są łatwiej dostępne Razz

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
RMX50
Pieszy



Dołączył: 06 Gru 2010
Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Pon 23:06, 06 Gru 2010  

Po przesiadce z RG80 na RMX50 mocy brak strasznie !!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Sondy Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4  Następny
Strona 3 z 4
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin