Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
RMX 50 tuning 
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:05, 30 Paź 2011  

Panowie, spokój.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 23:06, 30 Paź 2011  

uniak z tego co zrozumialem to wolisz zrobic przelot za 25 niz cyl za 700? tak?

to jestes w błedzie i nie wiesz za co jest odpowiedzialny w wydech w 2t
pewnie chcesz wybebeszyc tlumik i dyfuzor,
zrób to a bede cie wyprzedzał na rowerze Very Happy i to ci kazdy potwierdzi,

bedzie ci tylko bardziej pierdział, wiecej palił i gorzej przyspieszał ale "mocy" bedzie wiecej Very Happy

kajtek,
nie bedzie spokoju bo uniak bedzie sie teraz wychwalał wiejskim tunem za 25zł i bedzie miał czysta kuni i 100 000 000 momentu obrotowego oraz na przelocie bedie wycagał z pińćset km/ hodzine Very Happy


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez swirus2007 dnia Nie 23:08, 30 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Nie 23:32, 30 Paź 2011  

Niech próbuje. Jak mu się uda, chwała mu za to! Jeśli nie, to trudno. Zmarnuje czas i pieniądze. Nikt mu nie broni próbować. Wiem, że przed głupotami trzeba ludzi bronić, ale czasami każdy musi się nauczyć sam. Koniec bezsensownej kłótni.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Pon 10:43, 31 Paź 2011  

Wybebeszenie nic nie da... Ale jestem już dość długo na forum o sendzie i tam piszą że katalizator w dyfuzorze to blokada.Podobno po jego wyciągnięciu czuć różniocę Wink A tak apropo tych spawaków to już mam panetnt będę wysyłał do firmy która się zajmuje spawakami mój stary wydech żeby wiedzieli jakie mają mocowanie do cylka zrobić + formę z papieru żeby wiedzieli jak ma być poprowadzony dyfuzor bo chcę wydech dolny. (Nie mam rzeczy nie możliwych) Smile

PS:KAJTEK TO PO CO UNIAK ZAKŁADAŁ WOGÓLE TEMAT O TUNINGU ??
ZAKŁADAJĄC TAKI TEMAT MUSI SIE LICZYĆ Z TYM ŻĘ NIE KAŻDY MA TAKIE SAME ZAPATRZENIE NA TUNING JAK ON Laughing Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spookeykox dnia Pon 11:01, 31 Paź 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pon 20:55, 31 Paź 2011  

na poskladalem moto
jako ze mam 2 cyl do szlifu to stwierdzilem ze najtanszym tunem bedzie porting kanałów przelotowych i wydechu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Wto 0:33, 01 Lis 2011  

Robię to na zasadzie obejścia rozprężenia wydechu , dokładając dodatkową cienką rurkę co w spowoduję częściowe rozprężenie spalin wydechowych.
I o to jest zasada działania całego wydechu.
2/3 ceny to płacisz za markę. Jeśli to potrafisz to zrobić to przyniesie efekt porównywalny nie naruszając konstrukcji oryginalnego tłumika , jeśli w końcu to zrobię to chętnie się z tobą zmierzę , z twoim rowerem.
Radził bym ci już trenować.
Przecież to jest bardzo proste , jeśli coś sobą reprezentujesz jako fachowiec , to powinieneś zrozumieć to co napisałem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Wto 0:45, 01 Lis 2011  

swirus2007 a ty ,za to nie znasz zasady działanie 2T.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 1:25, 01 Lis 2011  

Panowie, naprawdę spokój. Każdy ma swoje racje. Chcę widzieć konkrety Very Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Wto 1:57, 01 Lis 2011  

Pfff a co chcesz wiedzieć ?.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 10:44, 01 Lis 2011  

konkrety sa takie ze w 2t ma byc ta "gruszka" w której zachodzi odpowiedni rezonans,
teraz koniec kłótni która przegrywasz ale mniejsza o to,
zrób filmik jak ci rmx chodzi teraz i jak jezdzi
i zrób nastepny filmik po tym "tunie"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Wto 10:49, 01 Lis 2011  

w prawdziwych wydechach jest dobrze zaprojektowana komora rezonansowa co odpowiada za powstanie efektu falowgo odbicia co przekłada się na lepsze płukanie cylindra zwiększa moc silnika i szybkość wchodzenia na obroty.Swoimi działaniami powiększysz moc tyle co nic.Poza tym racingowe lub sportowe wydeszki mają większą średnicę wejścia na cylek.Popatrz na wydechy spawane dudiego nigdy w życiu nie zrobisz czegoś takiego jak on.Żeby zrobić dobry wydech trzeba przeczytać sporo tutoriali sporo się naliczyć i naspawać.

PS:uniak naczytałeś się poradników i świecisz a w praktyce leżysz.Chętnie się pościgam to zobaczymy Laughing


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Spookeykox dnia Wto 10:52, 01 Lis 2011, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 11:43, 01 Lis 2011  

Im więcej się dowiem tym lepiej. ;]

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Wto 14:27, 01 Lis 2011  

to fajnie masz

uniak zaznacz mi schematycznie na tym obrazku nizej gdzie chcesz wstawic tą rurke,
[link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Wto 14:40, 01 Lis 2011  

Swirus2007 ile masz lat ?
Bo ja mam 30 lat doświadczenia w tym zawodzie.
Ja swoje doświadczenia opieram na praktyce, a ty na jakim forum to wyczytałeś.
Jaka jest różnica między grurzką sportową a zwykła różni się tylko 2 tłumik.
A w zasadzie przytłumienie jest między gruszką a tłumikiem.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Wto 14:45, 01 Lis 2011  

I w tym jest właśnie problem ja wiem gdzie w stawić tą rurkę, a ty nie.
Tu niestety idzie o pieniądze wiadomo że fabryka to jest fabryka ,ale osiągnę zbliżony efekt.
Książek się naczytałeś i tyle !.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Ten temat jest zablokowany bez możliwości zmiany postów lub pisania odpowiedzi    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8  Następny
Strona 4 z 8
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin