Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Tuning RMX 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pon 1:23, 16 Mar 2009  

80'tkę to raczej ciężko jest dostać bo raczej są wszędzie 70'tki jak już, ciężko mi powiedzieć. A próbowałeś gdzieś w internecie poszukać? Chyba firma Mahle robiła 80tki do tego silnika co w RmX/SmX ale nie mam pewności

Ale mimo wszystko nie polecam tego, bo żeby to miało jakiś sens to trzeba by wymienić wał na lepszy co najmniej.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Pon 1:25, 16 Mar 2009, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 17:38, 16 Mar 2009  

aha dzięki. tzn ja mam hebo 70 i sportowy wał i mi za mało raczej bede musiał moto zmienić
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pon 20:36, 16 Mar 2009  

No jeśli tak to z 70 na 80 to nie oczekuj piorunującej zmiany, tylko niepotrzebnie wydana kasa, to już raczej musisz myśleć faktycznie o czymś mocniejszym

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kula
Motórzysta



Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sadłuki

PostWysłany: Pon 22:25, 16 Mar 2009  

ja mialem na poczatku rmx-a 80 a teraz miale (zanim sprzedalem) 70 airsal i wsumie nie bylo roznicy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 0:00, 17 Mar 2009  

Ewentualnie możesz sobie wrzucić jakiś silnik większy(czego też nie polecam), ale wątpię żeby rama rmx'a długo to wytrzymała

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 0:11, 17 Mar 2009  

hehe no napewno bo przy mojej jeźdźie rama niewytrzymała przy cylku 50ccm
Powrót do góry
Kula
Motórzysta



Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sadłuki

PostWysłany: Wto 17:22, 17 Mar 2009  

u mnie tez pekla;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 18:14, 17 Mar 2009  

ooo to widze ż enie tylko u mnie Sad a u mnie w trzech miejscach;/
Powrót do góry
Kula
Motórzysta



Dołączył: 12 Lis 2008
Posty: 177
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Sadłuki

PostWysłany: Wto 20:00, 17 Mar 2009  

u mnie w 2 ale to chyba nie powod do radosci?Very HappyVery HappyVery Happy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Śro 16:48, 18 Mar 2009  

No nie powód do radości Razz
ale jeśli chcesz 80tkę to taniej wrzucić zadbany silnik od Rg 80 Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Śro 18:02, 18 Mar 2009  

Ale myślę i tak słyszałem od jakiegoś mechanika że jak masz cylek tuningowy 70tke a cylek oryginalny 80'tkę to wychodzi na jedno, a tylko przy cylku tuningowym trzeba się martwić o sąsiadujące części jak wał itp.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Śro 18:02, 18 Mar 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 0:18, 19 Mar 2009  

A przy RG martwić się nie trzeba, bo silnik jest fabrycznie zgrany. Jak wiemy nowy cylinder około 600 zł, a sprawny silnik od rg w całości możemy wyrwać od 350 wzwyż Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Czw 14:40, 19 Mar 2009  

no tuningowej 70 sa podobno leprze osiągi niż fabrycznej 80 ale powiem wam ze mam silnik od rg80 i jestem z niego bardzo zadowolony dałem za niego 500zł a jak bym chciał przerabiać 50 na 70 to wyszło by na pewno wiele więcej bo to trzeba gaźnik korbowód no i cylek wymieniać a pozostałe cześci dostają strasznie po du***. A poza tym jakoś nie polecam tuningowania tak bardzo silnika miałem skuter po tuningu wpakowałem w niego sporo kasy a te cześci których nie wymieniłem to co chwile się psuły i nawet jak wkładałem nowe to nie wytrzymywały i co trochę trzeba było je wymieniać
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Czw 17:03, 19 Mar 2009  

No a poza tym trzeba przytoczyć słowa mojego mechanika" To jest tylko motorower" i w sumie jest w tym trochę racji. Myślę, że te 8,5 KM które ma rmx to jest już dość dużo jak na 50'tkę, a tuning silnikowy zawsze ciągnie za sobą kolejny zakup, żeby wszystko grało tak jak trzeba. Części są przygotowane pod obciążenia 50'tki z minimalną rezerwą i przez tuning traci się na niezawodności.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Kajtek
Administrator Junior



Dołączył: 28 Paź 2008
Posty: 1005
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Czw 22:24, 19 Mar 2009  

Planowałem wstawienie silnika od RG. Ale tak sobie myślę, czy jest sens jak i tak za niezbyt długi czas zmieniam moto (mam nadzieję Razz).

Chociaż coś ostatnio mi się dziwnego działo, bo przerywał przerywał i zgasł. Nie miał w ogóle iskry. Sprawdziłem wszystkie styki rozbierając moto na części i nic z tego nie wyszło. Gdy kolega mnie holował to wyłączyłem stacyjkę i wbił mi się bieg i motorek ożył.
Nie widziałem, żeby stacyjka była odłączona. Czyżby coś złego się z nią stało? I mam pytanie czy kostki i kabelki pasują do stacyjek z innych motorowerów. Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 2 z 6
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin