Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Tuning RMX 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
gapus94
Pieszy



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szemud

PostWysłany: Nie 13:43, 27 Lip 2008  

Siemano.
Chciałbym mechaniczne Stuningować RMX.
Co byście polecali żeby zwiększyć moc, V-Max itp.
Słyszałem o zmianie gaźnika, sportowym tłumiku, ale czy są inne sposoby na podwyższenie mocy bez zwiększania poj. silnika?
Chciałbym wydać na to około 1000-1200zł czy za te pieniadze znacząco podwyższe moc?
I jakby się komuś chciało to mógłby mi podać link do jakiegoś sklepu gdzie mógłbym kupić odpowiednie częsci lub , chociaż czym mam się kierować szukając...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gapus94 dnia Nie 15:06, 27 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 18:42, 27 Lip 2008  

Jeszcze można się pobawić zębatkami jak tą od koła dasz wielkości felgi to mocy będziesz miał dużo i odwrotnie. Na pewno wydech i gaźnik. Montują też inną cewkę zapłonową ale nie wiem co to daje, trochę zyskasz na prędkości na oponach szosowych. Ogólnie przy tak małej pojemności to jak chcesz znacząco zwiększyć moc to bez cylindra się nie obejdzie.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gapus94
Pieszy



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szemud

PostWysłany: Nie 18:59, 27 Lip 2008  

Zębatki mam nówki więc szkoda mi zmieniać...
A gdybym zestawił:
Taki wydech:
[link widoczny dla zalogowanych]
Z takim Gaźnikiem:
[link widoczny dla zalogowanych]
Pytania:
-Jak bardzo może się podwyższyć spalanie?
-Ile KM mogę więcej wydusić z RMX?
-Czy V-MAX się zwiększy czy skrzynia biegów na to nie pozwoli, jeśli tak to miej więcej o ile?

Pozdrawiam.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gapus94 dnia Nie 18:59, 27 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 20:54, 27 Lip 2008  

Wątpię żeby ktoś z forum odpowiedział na to pytanie, ja też się nigdy nie bawiłem w tuning, ale od samego wydechu nie powinno zauważalnie zwiększyć się spalanie, a gaźnik z większą średnicą to wiadomo że trochę więcej weźmie, ale ile to ciężko powiedzieć. Podejrzewam, że może to być koło 1l na setkę różnicy razem z wydechem, ale to wszystko to czyste przypuszczenia. Ogólnie z tuningiem jest przeważnie tak, że jedna część wymieniona ciągnie za sobą drugą. Po założeniu gaźnika i wydechu byś musiał zobaczyć jak to chodzi i czy nie trzeba by zmienić przełożeń za pomocą zębatek.

Co do V-maxa to ciężko powiedzieć , ja mam niby dyfuzor sportowy a nie wyciągam większej prędkości niż dobrze odblokowany seryjny wydech, ale może musiałbym inną dyszę w gaźnik wstawić bo tak robią. A z mocą to dowiedziałbyś się jak byś po tym na hamownie pojechał, ale gaźnik i wydech dużo mocy nie dadzą tylko polepszą dopływ i odpływ spalin i benzyny.

Jeszcze znalazłem coś takiego do tuningu(zawór membranowy, który jest pod cylindrem), ale totalnie nie wiem co to daje [link widoczny dla zalogowanych]


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Nie 21:21, 27 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gapus94
Pieszy



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szemud

PostWysłany: Pon 16:27, 28 Lip 2008  

No to na razie pobawie się w drobny kosmetyczny tuning optyczny , manetki HEBO , crash-pad`y itp. bo nie cierpie neonów itd. Macie inne pomysły??

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Pon 17:07, 28 Lip 2008  

Załóż inną kierownicę, ja kupiłem na allegro za 70zł grubszą i szerszą, ale teraz mi crashpady nie pasują na nią, ale inaczej od razu motor wygląda, dużo też daje konkretne wymycie i polerka jakimś środkiem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gapus94
Pieszy



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szemud

PostWysłany: Pon 17:26, 28 Lip 2008  

kupię taką kiere z poprzeczką i wtedy tę osłonę materiałową Suzuki

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Pon 19:15, 28 Lip 2008  

Nie wiem czy opłaca się kupować te tanie kierownice Confused
nie pognie się ona od gleby z postoju? Przecierz to niskiej jakości aluminium.
Powrót do góry
gapus94
Pieszy



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szemud

PostWysłany: Pon 19:41, 28 Lip 2008  

Gadałem z tatą i wymyśliłem że zamiast kupować gaźniki, tłumiki i inne pierdoły to sprzedam RMX do zbieram sobie jeszcze trochę i kupie ścigacza 50/125

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 0:21, 29 Lip 2008  

Myślę że tak będzie prościej, ale ciężko znaleźć coś na 50 zarejestrowane i trzeba liczyć się z tym, że podczas jakieś stłuczki lub czegoś gorszego(nikomu tego nie życzę) mogą być problemy.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gapus94
Pieszy



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szemud

PostWysłany: Wto 21:12, 29 Lip 2008  

Mój wujek ma stacje kontroli pojazdów więc jak kupie sprowadzony to nie będzie problemu z rejestracją na 50.Ale na pewno nie jeździcie 45km/h po ulicach bo to jest śmieszne. I kiedy spowoduje się wypadek RMX`em jadąc ponad 45 to też można mieć kłopoty, rzadziej ale też się zdarza...

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez gapus94 dnia Wto 21:13, 29 Lip 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 21:46, 29 Lip 2008  

Wiesz, ale wtedy jechałeś tylko 50'tką odblokowaną, a 125 to już inna rozmowa, a poza tym z tego co mi wiadomo w urzędzie rejestracyjnym po samym numerze ramy wyskakuje pojemność silnika w komputerze nawet z przeglądem.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
gapus94
Pieszy



Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 43
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Szemud

PostWysłany: Śro 8:09, 30 Lip 2008  

Ja słyszałem że jak kupujesz nowy albo sprowadzony to jest przegląd specjalny i jak się dogadasz to zamieni 125 na 50 ale nie wgłębiałem się w dalszą lekturę...

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 18:37, 30 Lip 2008  

Są jakieś tłumaczenia dokumentów wtedy i jakoś przy tym sie to daje na 50cm. Też sie nie zagłębiałem. Moim zdaniem lepiej kupić już zarejestrowane i sie nie martwić. Jeśli chcesz ścigacz 125/50 to spokojnie sobie znajdziesz za 4-5 tys więc nie widze sensu kupowac zwykły i sie w te rejestracje bawić bo tyle samo Cie to wyniesie pewnie. A co do tuningu to w przypadku 50cm to moim zdaniem nie ma to najmniejszego sensu nawet...
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Pon 0:48, 16 Mar 2009  

witam wie ktoś może gdzie mozna kupić cylek 80ccm do rmx-a
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 1 z 6
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin