Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Zwiększenie mocy - szlif cylindra, czy to coś naprawde da? 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
Gość







PostWysłany: Nie 14:24, 15 Cze 2008  

A orientujecie sie może jaki cylinder 80cm podchodzi pod rmx? Tylko żeby nie był taki ze będe miał mniej mocy niż przy oryginalnym silniku... Malossi są dobre z tego co słyszałem ale nie wiem czy bedzie pasował taki cylinder... Chce coś wykąbinować by więcej mocy mieć bo za słaby dla mnie ten motorek troszke już a żal mi go sprzedawać... Dajcie znać czy robiliście jakieś wymiany cylindrów i jakie efekty z tego mieliście.
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 16:37, 15 Cze 2008  

Masz różne typowo do rmx'a np na allegro ale 80'tek raczej nie ma prędzej 75 lub 70 ccm. Ale żeby większy cylinder założyć to trzebaby od razu wymienić korbowód bo inaczej długo raczej nie pojeździsz. A co do doświadczeń z większym cylindrem założonym przy rmx to nie mam.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 18:28, 15 Cze 2008  

jak jeszcze korbowód wymienie to pójdzie sporo kasy więc lepiej byłoby chyba zacząć oszczędzać na drigi motor a ten sobie w teren zostawic tak jak jest Razz hehe. MUsze sie jeszcze zastanowić czy to sie opłaca... Póki co motor jeździ ledwo 68 km/h i narazie tak zostawie
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Wto 16:05, 12 Sie 2008  

Zrobiłem szlif cylindra, dałem nowy tłok i kompresje mam idealną Razz Pali z pierwszego kopa za każdym razem i cichutko chodzi Smile Lepiej wkręca sie na obroty. Jednak cały czas moje v-max to 70 km/h z tym ze teraz łatwiej pod nie podchodzi. Wydaje mi sie ze mam gdzies bolokade jeszcze... Wydech mam spawany wiec tam jest raczej zdjęta, gaźnik rozbierałem i tam nic nie ma... Nie mam pomysłów gdzie go blokuje :[
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Śro 17:40, 13 Sie 2008  

Moze dysza

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GrzesRMX
Administrator



Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Józefów

PostWysłany: Wto 11:03, 26 Sie 2008  

Szlifowanie cylindra powiększa cylinder więc tym samym podnosi sie sprezanie i wzrasta moc. Są to nieodczuwalne zmiany gdyż zyskujemy na tym bardzo nie wiele. Co do zmiany tłok to ma to ogromne znaczenie. Tłok niekoniecznie musi miec dziure w srodku. Wystarczy ze ma natluczone kilometrow . Pierscienie sie zuzywaja i po jezdzie. Wstawianie droższych tłoków ma sens. Przede wszystkim żywotność się zwiększa i to bardzo. Po drugie wsrasta moc. Np. Kuty , Niklowany Wiseco podnosi sprężanie i moc. Niektórzy piszą ze mozna wyciagnac nawet 1,5 km więcej , ale nie wiem czy to prawda. Napewno motor lepiej chodzi na lepszym tłoku. A czasami tłok wygląda na dobry a nadaje się do wymiany. Tak jak mój w rmx'ie. Wyglądał na świeży a tym czasem pierścienie przepuszczały i było gówno a nie jazda.

PZDR Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GrzesRMX
Administrator



Dołączył: 02 Lip 2007
Posty: 42
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Józefów

PostWysłany: Wto 11:05, 26 Sie 2008  

Mateusz napisał:
Zrobiłem szlif cylindra, dałem nowy tłok i kompresje mam idealną Razz Pali z pierwszego kopa za każdym razem i cichutko chodzi Smile Lepiej wkręca sie na obroty. Jednak cały czas moje v-max to 70 km/h z tym ze teraz łatwiej pod nie podchodzi. Wydaje mi sie ze mam gdzies bolokade jeszcze... Wydech mam spawany wiec tam jest raczej zdjęta, gaźnik rozbierałem i tam nic nie ma... Nie mam pomysłów gdzie go blokuje :[


A powiedz mi , Ile ważysz Smile ?


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Wto 11:50, 26 Sie 2008  

61 kg. Motorek już śmiga 75 bez problemu i ma dużo więcej mocy i lepiej sie wkręca. Jeszcze sie musi dotrzeć troche i na maxa go nie ciągne Smile
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Wto 19:49, 26 Sie 2008  

Ja przy szlifie trochę zaoszczędziłem na tłoku i byłem nawet załamany na początku mocą i prędkością, po zmienieniu opony na normalna(bo miałem zbyt dużą) i napędu szedł tak samo jak wcześniej żadnej różnicy a nawet trochę słabszy, ale tłok jest dosć ciężki w porównaniu do starego. Ale po poczyszczeniu wszystkiego co mozliwe typu gaźnik i filtr powietrza po jakimś czasie zaczęło być lepiej już ciągnie 80km/h pod górkę przy moim wzroście 190 i 79kg.ALE Prawda że na tłoku nie ma co oszczędzać jak chce się jeździć dobrze

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Śro 18:41, 27 Sie 2008  

ja za tłok dałem jakieś 150 zł do tego jeszcze to dochodzą pierścienie i sworzeń +zabezpieczenia i uszczelki i remont wyszedł mi za około 200 zł i jestem z niego zadowolony. Zaoszczędziłem tylko na tym że sam silnik rozkręciłem i do motorlandu zawiozłem a potem sam to poskladałem Smile
Powrót do góry
Gość







PostWysłany: Nie 10:34, 28 Wrz 2008  

mój to w porównaniu z waszymi to ma zajebiascie dużo przejechane bo 26000km i właśnie ostatnio pękły mi pierścionki i nie wiem jaki rozmiar ma nominalny tłok i ile można zrobić szlifów na oryginalnym cyklu?????? Jak byście mogli mi polecić jakiś dobry tłok to byłbym wdzięczny

pozdr
Very Happy
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 13:25, 28 Wrz 2008  

pierwszy tłok ma 41,5 mm, a szlifów to ciężko powiedzieć ale myślę że z 4-5 spokojnie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 14:19, 28 Wrz 2008  

a do jakiego maksymalnego rozmiaru można go powiększyć ?????
Powrót do góry
Arni
Administrator



Dołączył: 11 Lis 2007
Posty: 750
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Wielkopolska

PostWysłany: Nie 15:36, 28 Wrz 2008  

Nie wiem, ale to nie mozna traktować jak tuning, to się robi jak już trzeba robić szlif, to juz lepiej większy cylinder chociaż nie polecam tego, bo żeby było to dobrze zrobione to by trzeba mocniejszy wał wsadzić.

A ktoś(juz nie pamiętam kto) szukał oryginalnego cylka do rmx'a
[link widoczny dla zalogowanych]

A twój na serio idzie 80km/h mimo gaźnika i wydechu??


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Arni dnia Nie 15:37, 28 Wrz 2008, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gość







PostWysłany: Nie 17:38, 28 Wrz 2008  

Nominalny tłok ma 41mm
Cylindra szukalem ja ale zainwestowałem w tunning i mam 47mm.
Powrót do góry
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 3 z 5
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin