Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Rzeźnia :/ 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
kubakubus223
Rowerzysta



Dołączył: 14 Maj 2009
Posty: 100
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5

PostWysłany: Wto 23:32, 22 Maj 2012  

A co do wyścigów z am6 to kolega ma peugeota xps to przyśpieszenie jest takie same, a na v-max podobnie. Nie ma dużej różnicy Very Happy

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez kubakubus223 dnia Wto 23:32, 22 Maj 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Śro 16:54, 23 Maj 2012  

No ja mam już silnik po remoncie całym generalnym Wink. Dobra teraz mi wypluwa benzynę chyba na początku bałem się że mi bierze olej bo z rury wylatuje taki czarny jakby olej ale odkręciłem gruszkę patrze no oleju nie ma sucho , więc sb pomyślałem że nie przepala paliwa do końca. I zacząłem się zastanawiać jaki może być tego powód i stwierdziłem że mam za późny zapłon i teraz się kieruje do was z pytaniem jak powinien być ustawiony zapłon , ja mam go ustawionego chyba na zero ale nie jestem pewien.
Z góry dziękuje za odpowiedzi Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 20:56, 23 Maj 2012  

dobrze masz,
to ze pluje olejem tzn ze jezdzisz cały czas na full manetce!!! i nie masz sie co przejmować, kazdy 2t pluje olejem


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Śro 21:24, 23 Maj 2012  

No dobra ale ja powinien być ustawiony zapłon ?. Nie nie jeżdżę na full manetce bo go mam na dotarciu ;].

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 22:03, 23 Maj 2012  

ale wczesniej jezdzileś,
a to ze amsz na doratciu to nei znaczy ze nie mozesz jezdzić do konca obrotów Smile - pozniej ludzie sie dziwią ze moto zamulone i sie nei zbiera...

a zaplonu sie tu nie ustawia, to wynika poprostu z konstrukcji, masz miec wg znakow i juz


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Śro 23:35, 23 Maj 2012  

Tam jest tylko kreska -.-.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 11:46, 24 Maj 2012  

no i masz ustawic wlasnie te 2 kreski rowno i jest gitara Smile

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Spookeykox
Motórzysta



Dołączył: 31 Mar 2011
Posty: 528
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Skrzyszów

PostWysłany: Sob 10:56, 26 Maj 2012  

Przestawianie zapłonów ma sens przy wiekszym tuningu i przeważnie objawy są takie że moto się strasznie grzeje a nie że pluje olejem

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Sob 23:14, 26 Maj 2012  

bo ma za wczesnie zaplon i dla tego sie grzeje + dostają po dupie wszystkie łozyska i silnik nie chodzi płynnie...

po raz kolejny powtarzam ze to nie wsk czy komarek w którym był mechaniczny przerywacz...


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Wto 22:10, 05 Cze 2012  

Ok mam pytanie .
Ile wam pali rmx/smx. i ile on powinien mieć tysięcy obrotów ?. Mi pali gdzieś tak na oko 3.8l-4.5 Smile.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez uniak dnia Wto 22:11, 05 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Śro 0:41, 06 Cze 2012  

wolne obroty ustawiasz indywydualnie,
ma nie gasnąć na luzie oraz nie powinien jak wbijesz bieg na sprzegle(rozgrzany silnik)
ile tysiecy obrotow to sie nie dowiesz bo obrotka nie masz raczej Sad

a pali ile widzi, na 70 i oryginalnym wydechu i gazniku to potrafi 6 a nwet 7 ale to cały czas masem,
ja nie oszczedzam motosa Very Happy


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Czw 22:21, 07 Cze 2012  

W twojej odpowiedzi nie usłyszałem co chciałem ,ale mi się wydaje że to jest silnik wysoko obrotowy więc do 12 powinien się kręcić Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Czw 23:52, 07 Cze 2012  

tak
to silnik wysoko obrotowy i nawet do 15 byś wykrecił po modyfikacjach modułu i cewki Smile
a wolne ustaw do 2000 obr Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Pią 10:55, 08 Cze 2012  

ja chyba obrotomierz podłącze pod cewke od fiata 125 zobacze ile to ma narazie mam go zblokowanego na 6tyś ale chciał bym mieć go na 10 góra 11

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pią 11:30, 08 Cze 2012  

przy zablokowanym do 6k to patologia bo nie jedzie :d
obrotek od 125 czyli kanciaka? tam masz
po 1 4 cylindy
po 2 4t czyli wynik przez to ze podepniesz do 2t bedzie 2x a do tego jeszcze do 2 potengi czyli 4x wiecej obrotow bedzie pokazywał prawdopodobnie Smile
czyli musiał byś od nowa wyskalować obrotek Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 3 z 6
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin