Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna
 Strona glówna  •  FAQ  •  Szukaj  •  Użytkownicy  •  Grupy  •  Galerie  •  Rejestracja  •   Profil  •  Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości  •  Zaloguj 
Rzeźnia :/ 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor
Wiadomość
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Sob 0:27, 09 Cze 2012  

Yyy ? . nic nie zrozumiałem ale dobra Very Happy.
Co chciałem mówić tak mi się wydaje że jest na tylko zblokowane bo mi tata czyścił gaźnik i mi go ponoć skrócił tam komorę pływakową podginał czy coś pewnie jeszcze dawkę paliwa mu zmniejszył . Ogólnie to on mi mało pali tak w 4l się mieszczę i czasami dam mu w dupę Smile.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Sob 8:59, 09 Cze 2012  

podgiął pływak bo sie przelewał gaźnik,
czesty zabieg Smile ale to nie blokada Smile


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Nie 0:15, 10 Cze 2012  

Dobra ja już nie wiem co jest z tym moto. Ścigałem się z derbi sendą 96r. ogólnie mój kumpel nie szanuje tego z tyłu cały wahacz rozwalony złożony silnik na 3 tarczkach od sprzęgła ogólnie kat. i zaczęliśmy się ścigać więc zjadł mnie jak gówno Sad.Ogólnie na prędkość i na przyśpieszenie odchodzi ale to widać i to mocno odchodzi odemnie. Więc ja nie wiem czy te silniki to poracha i jebać ten złom i kupić coś sb z AM6 czy po prostu mój ojciec coś nagrzebał i mi to nie idzie tylko nie wiem co ;/.
Pomożecie ?.



PS. Jak się ścigałem z tym skuterem z tesco za 1500zł to po równo szliśmy ;/. Ja mam też szosowe opony bo to SMX więc tez jakoś powinno się to przyczynić do osiągów.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez uniak dnia Nie 0:18, 10 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 11:28, 10 Cze 2012  

to ci ojciec nagrzebał....

ja na dojechanej 50 robiłem keeway'e zmodowane na czesciach stage6, na starcie dostawałem a pozniej dochodziłem go na lajcie,
z chinska 90 z wałem cylkiem głowicą hebo ide praktycznie na rowno Smile
i to na zebatce 15, jak załozyłbym 13 to wydaje mi sie ze 0 startu by mieli Smile

PS wszyscy sie tak podniecaja tą am6 a to gówno jakich mało,
remont w smx kosztuje okolo 70zł tłok + szlif 50zł
a tam nie ma tłoka na nastepny nadwymiar tylko z 40,6(nominał) nastepny jaki znalazłem był na 42 pozniej 44,
oczywiscie sa tloki meteora ale 130zł... wiec nie wiem czy ten silnik taki zajefajny ejst

PS2: Jesli złozyl na 3 tarczach sprzegłowych to tyle ma mieć bo jak by mialł za mało to by mu slizgało sprzegło...


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez swirus2007 dnia Nie 11:30, 10 Cze 2012, w całości zmieniany 2 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GAMER
Motórzysta



Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 11:45, 10 Cze 2012  

A to derbi to jaki cylek miało? Bo ja z 50 to tylko raz się spotkałem, na orginale to może 1 na 100 jest tylko;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 12:07, 10 Cze 2012  

ogolnie to 70ccm do am6 kosztuje 80zł wiec raczej nie oplaca sie robic szlifa tylko wszystkie latają na tych 70

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GAMER
Motórzysta



Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 14:03, 10 Cze 2012  

Tylko dlaczego do naszych suzuki nie ma tyle częścci w takich cenach? Pytam się dlaczego? Widziałem w jakimś sklepie caly silnik am6, i można było kupić każdą śróbkę osobno. Jakie masz zębatki w tym smx-ie, bo ta przegran to może być wina zębatek.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 17:30, 10 Cze 2012  

bo silniki suzuki sa praktycznie tylko w suzukach a minareli jest we wszystkim prawie, ale weźcie pod uwage ze minareli to nie jest yamaha czy firma yamahy ale oni go rozpopularyzowali

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
GAMER
Motórzysta



Dołączył: 23 Mar 2010
Posty: 247
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Biłgoraj

PostWysłany: Nie 20:21, 10 Cze 2012  

I na dodatek dobrze na tym wyszli, popularność dt zawdzięcza chyba właśnie silnikowi (jeździłem na dt 80 lc2, w których chyba był montowany poprzednik am6) który ma naprawdę dobry dół i jego przewidywalność dzięki której zyskał miano motoru dla dziadków Laughing ale moim zdaniem dobre dt-ki skończyły się właśnie na lc2, bo r-ki już moim zdaniem to nie to;)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 20:54, 10 Cze 2012  

dokladnie,

PS lc2 nie jest poprzednikiem bo to całkiem inny silnik


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Nie 22:21, 10 Cze 2012  

dysze mam 60-tke więc powinno być git Smile. przełożenie oryginalne z przodu 12 z tyłu 50.Miał złożony na 3 tarczkach powinien mieć 5 Smile.Lepiej mi powiedzcie co trza zrobić żeby go odblokować Neutral. Bo ja już nie wiem co tam jest ;/.A kolega ma 50cc. Wink Świrus powiedz mi ile ci leci na tych zębatach ?.

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez uniak dnia Nie 22:23, 10 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Nie 23:29, 10 Cze 2012  

85-90 licznikowe
dysze powienienes miec 72 bo tyle jest oryginalnie...

i nie wciskaj mi kitu ze miał 3 tarcze zamiast 5 bo wtedy sprzegło slizga, udowodnić
jak sie korek na tarczach konczy to sie zlizga bo juz za słaby docisk jest tak? TAK
a jak ci korek sie skonczy to max ale to na prawde ze juz trze metal o metal to tarcze sa ciensze o 2-3mm wiec nie moze miec na 3 tarczach i jeździć,

cos czuje ze ktoś to kit komuś sprzedaje...

a w smxach przełozenie bylo 13/50 Smile w rmx 12 bo to endurak


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Pon 0:00, 11 Cze 2012  

ja mam smx w dowodzie a zębatke mam 12 może ktoś przełożył ale 72 mam oryginalny gaźnk gdzie dostanę taką dysze ?.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
swirus2007
Administrator Junior



Dołączył: 18 Lip 2011
Posty: 979
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/5
Skąd: Nowy Sącz

PostWysłany: Pon 0:13, 11 Cze 2012  

w sklepie?!
weź stara dysze bo jest kilka gwintow, idz i ci dadza
jak nie bedzie 72 to wez albo 70 albo 75
zebatke zawsze mozna zmienic,
na tej zebatce cisniesz max 60-65


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
uniak
Motórzysta



Dołączył: 11 Paź 2011
Posty: 204
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 2/5
Skąd: Swarzędz

PostWysłany: Wto 22:58, 12 Cze 2012  

Czy do tego cylka [link widoczny dla zalogowanych] będę musiał zmieniać wał wał mam po regeneracji Smile.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Forum motocykla SUZUKI RMX/SMX 50 Strona Główna -> Mechanika i dane techniczne Wszystkie czasy w strefie EET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5, 6  Następny
Strona 4 z 6
   
 
Opcje 
Zezwolenia Opcje
Kto jest na Forum Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach
Kto jest na Forum
 
Jumpbox
Kto jest na Forum
Skocz do:  


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Theme FrayCan created by spleen & Download
Powered by phpBB © 2001, 2005 phpBB Group
Regulamin